Friday, August 19, 2011

top 5 gitaris terhebat Malaya


Assalamualaikum rakyat jelata..ranking ini adalah hasil kajian gua selama 2 tahun..macam thesis la kirenye..dan baru2 ini..majalah WANITA ITU CANTIK ada telefon gua nak ambik hasil kajian gua ni untuk dimuatkan dalam keluaran majalah mereka untuk edisi bulan OGOS ini..tapi sebelum diorang keluarkan..gua terlebih dahulu memberi penghormatan kepada rakyat jelata untuk menilai sendiri hasil kajian ini..

Gitaris terhebat di tangga ke-5

 Sapa tak kenal bro..ni la joe wings..


TANGGA KE -4

Ni lagi satu..kalau sapa tak kenal mamat hemsem ni..belum sempurna la peranan korang dalam menjadi seorang rakyat yang berjiwa merdeka..MAN KIDAL!!!!


TANGGA KE-3

Perghh!!..yang ni memang gua minat dulu..bekas anggota kumpulan NIRVANA..tapi keluar band tu setelah menyedari yang kehidupan sebagai artis HOLLYWOOD agak me’lagho’kan..jalil hamid!!


TANGGA KE -2


HSBC..pada zaman kegemilangan beliau..beliau bergerak solo(ala-ala jimmy Hendrix) dan pernah feat dengan JUSTIN BIEBER dalam lagu “ku mencintaimu separuh mati”..


TANGGA PERTAMA


Apo kono eh jang??EBBY YUS JAMES ARCULATES..bekas anggota
kumpulan terkenal dunia..THE BEATLES..tapi kena reject sebab lebih gemar bermain kompang daripada bermain gitar 

“rekaan semata-mata”
-TAMMAT-

13 comments:

Elie Lily said...

hahha..tang ebby yus tu lawak!ahha

afifi embong said...

muhaha

cik pha said...

aku suka zbe yus.sebb skali pandang macam yusry hahaha

sara zainol said...

pic 2 yg atas tu ok.. tp 3 yg bawah tu kelakar la.. hoho

an nyek said...

hahaha...aduh, time ebby ak gelak guling2..siot tol

momoe love said...

sangat2, menyakitkan hati dan sengal.. hhempuk kang... hehehehe.. joking.. lawak lowrhhh.. justin bieber ada buat lagu melayu ea??

asnizaziz said...

like jalil hamid..huhu XD

afifi embong said...

cik pha : aah..mmg zby yus pon!!..haha

sara : apsal kelakar lak?manusia jugak tu..haha

afifi embong said...

an nyek : haha..

momoe : ade..tapi kena search kat youtube la..x release kat mainstream malaysia..haha

asniaziz : amboi...

ShErA said...

hahaha... bab feat dgn justin bieber tu memang kelakar...

afifi embong said...

shera : haha..btol la..muhaha

namaakulynn said...

LOLOLOL. smpai part jalil hamid ku dah blur2kucing. NIRVANA?? takmungkinnn. yg no.1 tu lagi sangattttt takleh bla. hahahha

afifi embong said...

haha..xleh bla?nak bla g ane?muhaha..