Tuesday, September 6, 2011

wordless wednesday

ingat fixie je ke warna warni?kapal nelayan pun nak jugak la...
lokasi : pulau duyong,kuala terengganu

 TRF89...kalau jual mahal ni

18 comments:

missn said...

kat sana, boleh kata sumer bot bercat cntik kan? sampai xle beza mana bot nelayan, mana bot penumpang..

Cik Siti Rahmah Bahrom said...

cantik!!

'mitchie' yusoff said...

lama da x naik bot ... nice pic ..

WordlessWednesday #11 My Frens !

::contengan hati::)) said...

wahh cantik kire anak muris tak slaah a warne bot nelayan macam ni heheh

NURUL NADIAH MAMAT said...

hahaa....cool....

salam kenal dari blogger T'ganu...

Anak Ulu Cheka said...

boleh sewa gi mancaing tak?

ShErA said...

nice... shera pernah naik sekali bot nelayan ni... kalau balik terengganu suka tengok bot nelayan kat kuala besut... best je...

aiEz said...

heh,smart tgk kapal ni..:)

aimi said...

nak g pasang pukat ke bang?? :P

hana said...

cantik seh..
hehe

alepridz said...

dasyat tu... huhu... mesti handal tukang cat ni...

.:|kamaryeah|:. said...

cantik sgt2~
bukan selalu blh tgk macm nie~

difficult easy. said...

mabuk laut~~~

tengok bot, terus ingat mabuk laut. :P

cintatulip said...

warna warni 2 meti.. baru dr jauh org nampak.. xkn nak letak hitam je..

wordless rabu hooiii

mAsHiMaRo said...

cantik sangat!berseni!

Fad said...

dah pandai berenang..nak gi pulau lagi..snorkel..hehe..follow sini..jom berkenal2..:)

|| A Lady Named .. Yantiey || said...

P & T ! Penang & Terengganu!!

Haha i always say to my bf org P & T ade jodoh if terjumpa kereta depan plat P!

Cantik2!! Raya hj lik kg bf!!

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

nice photos. rs nk pegi lepak2 di sini!