Sunday, September 11, 2011

apa ada dengan 11 SEPTEMBER?

assalamualaikum w.b.t

hari ni hari jadi gua..tapi..tepat kol 12 mlm tadi..xde sorang pon yang wish..hampeh btol..last skali..gua bukak fesbuk dalam kol 11 pagi..baru la nampak orang wish kat fb..sejuk sikit hati..muhaha..xde ke awek2 nak wish guna fon..barula romantik sikit..


bleh tahan jugak la orang yang wish..besenye tiap2 tahun ade r dalam 10 orang yang wish..10 tu dah kire ramai r tu..tapi sejak ade fb ni..bleh la berpuluh2..ramai sangat sampai x sempat gua nak komen banyak2..yang boleh gua komen macam kat atas tu jela..kalau nak komen panjang2..mahu sampai besday tahun depan baru siap..tapi yang best nye besday gua ni ialah september 11 ataupon 9/11..tahu peristiwa tu?

  
tapi bagi gua..ni ialah hanya trick US saja..nak jadi modal nak attack negara islam...cakap islam ni terrorist la..macam2..padahal dye nak kan minyak je..sebab tu la dye attack afghanistan tu sume..bagi gua..rakyat US x bersalah..bukan semua rakyats US tu jahat..yang jahatnya cume pemimpin US saja..kalau nak tahu cerita disebalik kejadian ni..try la baca blog2 yang buat entry pasal mnde ni..kalau nak baca kat google ke ape ke..memang la dye backup US..
selamat hari jadi !!

-TAMMAT-

13 comments:

Mek Onie said...

selamat hari tua awokkkkkkkkkkkkkkk ........ :D

WHAT THE FANNA said...

Happy bornday :)

Memory said...

birthday die rupanya... selamat hari lahir...

afifi embong said...

terima kasih semua

SN said...

hepi birthday ^^

all the best ...

Dhiya Fariza said...

sannah helwa ya gamil :D

Umie Nadhirah said...

Happy Belated Birthday.. terharu dak? haha

afifi embong said...

terharu2...terima kasih semua!!!haha

Rara. said...

laaaa, besday boi ka? hepi besday yee? haha. dah besau rupanya anak kak jah nie, muehehehe :D

fadzlynniza said...

selamat usia emas. =) happy birthday. may Allah bless your life.

cimöt said...

hoiii orang tua!!!

khadijah nas said...

hahaha lawak la birthday sama dgn tarikh peringatan 11 september tu. Apa pun selamat hari lahir dan semoga dimurahkan rezeki ya

[sutera kasih] said...

harijadi awk ke?

happy birthday ye awk ^__^