Thursday, June 16, 2011

ape cerita disebalik KL GANGSTER ngan SYAMSUL YUSUF


fuhh!!!..boleh tahan r kalo cter melayu macam tu..KL GANGSTER..dgr tajuk pon dah cuak dah..belum tgk cter lg..tp sblum tu..preview cter ni dulu...pengarah: anak datuk yusuf haslam bin datuk yusuf haslam..sape x knal beb syamsul yusuf..bukan syawal yusuf ni...yusuf islam lg bukan...syamsul yusuf..pengarah muda dan pelakon berbakat beb..tp trus trang aku ckp..aku x suke dia..hahah...sbb ape aku x ske die?sbb die pnya cter msti ade dye blakon...dah la blakon kaku..x hidup lgsung..lg satu..watak dye dlm cter tu msti nampak hebat...cth..kl drift..pergh!!..dah kena kepung pon bleh bolos lg..tp yang paling ketara dlm cter kl gangster ni...keje dye nk menembak je..(baru dpt pegang pistol kot)..sblum ni yusuf haslam marah kot main pistol..tgk gmbr bawah ni...asyik pegang pistol je kejenye..dr hrtu lg aku bukak gmbr ni kat GOOGLE..mcm ni jugak...hrni aku bukak.....still pegang pistol lg..mane aku x panas tgk...kalau stakat pistol mcm ni..ayah aku ada belambak r kat rumah simpan dlm almari celah kain pelekat r...xyah selit2 kat blakng bontot..bajet ganas la lu bro...mak aku..kalu gas habis.....mak aku masak pakai pistol......tgk gmbar tu..kan kuar api..



pistol nak kuar api je..kuar r air batu ke..kluar belon ke..air ke..baru la lain dari yang lain..baru r jackie chan respect lu bro..mane dpt pistol kuar belon..lu tgk org tgh berperang..ade pistol dye kuar belon???ade???ade x???xde bro..amacam idea aku?bernas x...





dah2..kalo nak cter pasal anak kesayagan yusuf ni mmg x habes la...tp walau macam mane poyo pon lu bro..gua salute lu r bro..sbb abg syamsul punya cerita ada aksi..kalo makcik kat kampung tgk..aku rase mau x nak pergi jenguk anak kat kl sbb takot terbeli kerepek emak penjenayah(emak malik)..haha..tp aku x puas hati lg..aku ttp nk kutuk syamsul ni...tgk pada gambar promotion kl gangster..tgk puas2

gambar promotion filem kl gangster yg kluar kat pawagam pd 9 JUN 2011 tu..xkan xtahu..

tgk syamsul duk kat ne..duk sblah aaron aziz..nak duduk sebelah hero je..panas btol aku..ltak r gmbr mak aaron aziz yang jual kerepek kat tepi jlan tu..si harun aziz ni satu(malik)..nk pegang pedang je..pegang r kerepek mak dye tu..baru mnunjukkan ank yang taat kpd ibu sikit..igt lg x ape aku ckp kat atas td?si syamsul tu suke pegang pistol?tgk..dye tgh pgang pistol gak tu..adoy..senjata nak ganas je..pegang r cangkul ke..baru stailo bro..
ini kerepek ubi..kaler kuning..xpedas..tp kalu kerepek ubi yg kaler merah tu..pedas..nk buat dye jd pedas senang je..lu bli kerepek camni..lu ambik gambar..lu uplod masuk laptop..lu edit guna PHOTOSHOP...lu tukar jd kaler merah..pastu lu mkn..gua konpem..PEDAAAASSS broo...!!!!

kerepek ubi yg mak malik jual tu..aku sempat je beli sbungkus..xtahu r plak tgk shooting..yang mak si malek pon satu dah tahu tgh shooting x payah la layan aku...ade plak g layan siap ckp RM 2 sbungkus..aku x ckp byk r..trus bli...tp scene tu da kn potong ngan syamsul...aduh!!..pedihnye rase hati patik...sbb tu r gua panas ngan symmsul tu...arghh!!!..kalo x free2 je aku termasuk dlm barisan pelakon kl gangster...free2 je gambar aku termasuk dlm gmbar promotion kl gangster tu..(aku nak duduk sebelah harun aziz)..free2 je aku bleh pergi press conference...ni smua sbb sul r ni..sul..............sul....


*tapi kenapa KL GANGSTER r??? sbb pe x KL WARAK?KL ALIM ke..xpon...KT GANGSTER ke?MACHANG GANGSTER...BESUT GANGSTER...

rating cter :  4.5/5.0..kalo nk kire dlm cgpa..hmm dlm 3.75 r..haha

No comments: